Monday 8 July 2013

PERGI WALAU TERPAKSA DARI TERUS DISAKITI DAN MENYAKITI

Andai dapat aku satukan hati ku dan hati mu
Mungkin saat itu dunia ini berputar menterbalikkan paksinya
Tidak dapat aku nafikan getar hati ini menjadi semakin kuat
Tapi aku mengerti keadaan tidak memihak pada aku
Terselit perbezaan ketara dari tiap sisi antara aku dan kamu

Mahu saja aku lari selagi mampu
Tapi bisakah aku?
Mahu saja aku pergi selagi tegar
Tapi kuatkah aku?

Tiap saat dan detik itu mencoret kenangan yang terindah
Biar aku simpan yang manis itu untuk selamanya
Bukan kesempurnaan yang aku kejarkan
Cuma aku tidak tegar mencuri masa muda kamu ke dalam dunia aku
Dunia aku penuh warna hingga ada tercalit hitam yang memeritkan
Warna-warna itu yang perlu kamu raih dan pelajari
Higga tiba saatnya nanti
Kamu akan mengerti mengapa dunia kita berbeza

Biar aku pergi agar tenang hati ini dari terus dibelenggu oleh rasa itu

Maafkan diri ini kerna tidak mampu menunaikan janji yang lalu

No comments:

Post a Comment