Monday 24 September 2012

boarder pass

place; pejabat imigresen taiping
time; semalam
deal; boarder pass 
plan; away to danok 

okey, semalam pegi imigresen nak gi bwt boarder pass. punye lah ramai hamba allah kat sini. huh! bila dah pi amik borang sejam gak la tunggu turn. sambil2 tu snap picca sket dgn mama. huhuhu... plan nak gi danok pg jumaat nnt dgn mak cik aku kat aloq staq nun. at last dpt jugak aku nak ikot dia pi danok. mak cik aku ni mmg kako jln pi danok la, hat yai la. ikot suka mak cik dan pak cik aku bila nak masuk seberang. kadang2 tu boleh saja2 pi breakfast kat sana. tu yg aku jeles. hahaha! 


minggu ni schedule mmg penuh. pagi ni nak bertolak pi langkawi mama aku ada meeting. tp sebelum tu pi singgah padang besaq dulu baru naik ferry kat kuala perlis. hari kamis balik pi rumah tok kat aloq staq. jumaat pagi nak pi danok. ptg baru balik rumah aku. huh! penuh kan schedule. hari sabtu mama aku kata nak sambung pulak pi trong tidoq chalet kat sana. amboi tak tau la jd ke tidak. jz wait and see sbb kat trong nak pi makan ketam yg sepit dia saja dah besaq kotak rokok. hmm.. sedap tu isi pon byk.

No comments:

Post a Comment